HTML

Levél 3. ez a csoport társaimnak küldtem...

2014.02.06. 11:31 John és én...

Szia!/Sziasztok!

 

Olyasmiről szeretnék érdeklődni, hogy nektek miként megy ez az "örülj neki, hisz ingyenes" Angol-nyelv kezdőknek megtanulás (90 óra alatt?).

 

Mert nekem ennek legalább a megismerése, egyenlőre a nullához konvergál.

Értem ez alatt:

 

Nyelv=

hang(hangok)és természetesen Angol

+

betű(betűk)úgyszintén Angol

+

szó(szókészlet)mely hang(hangokkal)milyen betű(k)ill. mely betűk milyen és a szó(szavakban)való elhelyezkedése esetén milyen hang(hangokkal) Mindez aki, fel és el olvasásukhoz, ami a majdani megtanulásukhoz és értelmezésükhöz,használatukhoz(mely szófajhoz tartozik és a mondatban hol kell elhelyezni)szükséges. Továbbá egy szót hallva és azt leírandó milyen betűket és milyen sorrendben kell hogy tartalmazzanak.

+

nyelvi rendszer

+

használati szabályok

 

Mert én szerintem ez így lenne értelmes fentről-lefelé haladva.

 

Jelenleg nekem a tankönyvem, a munkafüzetem, és a füzetem úgy néz ki mint egy Parkinson-kórós monokróm (betegséggel nem illik viccelődni...)kifestőkönyve, csak satírozásokat és áthúzásokat tartalmaz.

 

Hovatovább nekem összegyűlt már 83db. fordítandó mondatom és egyik „adagomat” sem sikerült úgy lezárnom, hogy megvan, kész...

 

Az órákon a tanár által hangosan kiejtett szavakat úgy-ahogy próbálom hallás alapján bemagolni(?) és majd vissza utánozni(megértés, megfelelően való használat nélkül).

 

Tudjátok, hogy nekem amikor a tanár angolul beszél ill. a cd.-ről hallom az angol akármiket...akkor a Hofi ill. a Markor-Nádas külföldi-nyelvű paródiáik jutnak eszembe???

 

Úgy kb. ennyi lenne.

 

Szia/sziasztok. Vagy „szí jú thumarró!”

 

Szólj hozzá!

Címkék: abc német definíció technika angol szavak hang felismerés jelek fül szórend 26 ábécé 44 sorrend szótag kiejtés fonetika hangsúly megismerni szófajok képzése Magyar B2 A0 rövid magánhangzók hosszú magánhangzók kettős hangzók néma hangszálas mássalhangzók rezgő hangszálas mássalhangzók más hangzók nyelvtana

A bejegyzés trackback címe:

https://your-blog-title.blog.hu/api/trackback/id/tr15800353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása